Header image.

De ce cuplurile se vor desparti candva...(3) - Factorul principal



Adevarul o sa va faca liberi – dar inainte de asta, o  sa va supere rau de tot. (nu stiu cine a 'inventat' aceasta expresie, dar in zilele noastre o folosesc multi - si, oricum, se potriveste subiectului).

Am abordat in primele 2 parti 4 factori pe care eu ii consider responsabili in destramarea majoritatii relatiilor. Lipsa experientei sexuale ‘dinainte’ si uriasa ‘indragostire’ (locurile 5 si 4, despre care gasiti mai pe larg aici), respectiv dormitul impreuna si lipsa viziunii energetice si spirituale comune (locurile 3 si 2, despre care gasiti mai pe larg aici). Inainte de a trece la ‘number 1’, ar fi de dorit parcurgerea articolelor dinainte, pentru a intelege punctul meu de vedere (pe care nu-l consider absolut, bineinteles – doar realist, pe baza observatiilor practice efectuate.)

Deci – locul 1 in top, adevaratele dinamite ale tuturor relatiilor sunt incapacitatea barbatului de a controla ejacularea si a femeii de a controla descarcarea exploziva - in timpul actului sexual. Sa detaliem.

(Stilul in care am scris este mult mai liber, trec de la una la alta etc)

Energia sexuala este cel mai important tip de energie din corp. E suficient doar sa ne gandim ce potential urias are energia dintr-un spermatozoid si dintr-un ovul – prin unirea lor, se creaza o noua fiinta umana.

In afara acestui scop evident, mai exista o intrebuintare a acestei energii de care extrem de putin sunt constienti. Energia, esenta sexuala (jing) este singurul tip de energie ce se poate transforma in orice alt tip de energie (chi) in structurile noastre. Sau, ca sa ma exprim mai corect, energia sexuala este energia ce se poate genera cel mai rapid, ce se poate directiona cel mai rapid catre alte zone ale corpului pentru a se combina cu energia specifica acelei zone si a contribui la vindecare.

Si – cel mai important lucru : ea poate fi transformata in shen – un tip de energie subtila ce ne hraneste corpul spiritual nemuritor (pe care trebuie sa ni-l cream in timpul vietii, intrucat momentan avem doar ‘germenii’ sai).

Acum – ce legatura are teoria asta cu relatiile ? Pai…totul.

Cu fiecare ejaculare si descarcare exploziva orgasmica, practic ne sinucidem inconstient. O uriasa cantitate de energie se risipeste (de fapt, altii se hranesc in dimensiunile astrale cu ea). Si, in cele din urma, toate visele noastre (inclusiv cel de a mentine o relatie fericita pe termen lung) incep sa ‘paleasca’ treptat.

Indeosebi in ce priveste barbatii, practic, cu cat mai mult fac sex cu ejaculare, cu atat mai repede se vor plictisi de partenera lor, indiferent ca e aproape Miss Univers (cu atat mai mult daca nu este). In timp, acest lucru este inevitabil, oricat de greu ar fi de acceptat – si e o explicatie energetica simpla. Efectiv, partenera te goleste de energie (o face inconstient, bineinteles, nu are nici o vina) pana cand ‘diferenta’ devine mult prea mare (femeia oricum e mai puternica din punct de vedere sexual). Astfel, intervine respingerea ei de catre barbat (fizic sau emotional), chiar daca aparent nu-i da de inteles si relatia pare ca e OK. La fel, infidelitatea si violenta conjugala sunt simple efecte ale acestei ‘prapastii energetice’ ce se creaza inconstient…

Dimpotriva, dragostea fara pierderea esentei face barbatul sa-si doreasca partenera din ce in ce mai mult cu fiecare act – e ca si cum ai vrea sa atingi orizontul desi stii ca niciodata nu vei putea, e ceva extrem de provocator care nu te lasa sa te plictisesti niciodata (ca sa nu mai vorbim de beneficiile pentru sanatatea si spiritualitatea ambilor…). In plus, ejacularea si orgasmul nu reprezinta acelasi lucru, desi aproape toti barbatii asta cred…

Varianta inversa e si ea posibila, insa mai putin (consider eu). Barbatii ce se nasc cu o energie sexuala imensa in general nu raman doar cu o partenera – trec de la una la alta fara nici o problema, singura lor preocupare fiind propria satisfactie (asta numai daca nu cumva isi folosesc energia pentru spiritualitate – caz extrem de rar). Practic nici nu se poate vorbi de o relatie, chiar daca amandoi sunt relativ egali ca si ‘putere’. Pentru restul, repet, femeia e  mai puternica…si, din pacate, in loc sa-si foloseasca puterea pentru a se echilibra cu partenerul o foloseste (inconstient, nu are nici o vina) pentru a-l ‘distruge’ (nu fizic !).

Singura sansa a barbatului de a pastra o relatie cat de cat echilibrata (sexual si nu numai) cu partenera sa este sa nu piarda esenta. Acest lucru este extrem de dificil datorita programarii genetice (barbatii au organele sexuale in afara, spre deosebire de femei), la care se adauga si programarea mediului care iti exacerbeaza simturile (pornografia e in floare peste tot, se vinde cel mai bine). Nici femeile nu au educatia sexuala corecta – dimpotriva, il ‘stimuleaza’ si mai mult pe barbat sa ejaculeze (daca ati vazut filmul “40 days and 40 nights” cu Josh Hartnett si Shannyn Sossamon intelegeti ce vreau sa spun…). Iese un haos total din care au de castigat doar alte entitati care se hranesc cu emanatiile noastre energetice. Nimic nou insa, ele sunt atat de mult ‘incastrate’ in structurile noastre incat practic ne conduc viata mai mereu…Dar sa nu deviem de la subiect.

In ciuda acestui fapt, daca barbatul reuseste sa faca dragoste fara sa piarda esenta si, mai mult, sa o transforme in shen, spirit – atunci relatia are cele mai putine sanse de a se distruge. Daca se mai respecta si primele 4 puncte…deja vorbim de alte nivele ale relatiei, ce transcend umanul.

Ce se intampla in cazul unui act obisnuit ? Dupa ejaculare, barbatul e obosit, deprimat, are chef de o bere sau adoarme (cu unele exceptii, sa nu fim rai). La femeie este aceeasi situatie. Si femeile pierd energie in timpul actului cu descarcare, chiar daca au senzatia ca orgasmul le-a umplut de energie. Imediat dupa ce a avut un orgasm cu descarcare sexuala, multe femei se simte vlaguite, somnolente, vor sa se opreasca – e ca o “hemoragie energetica violenta”, o risipa care duce cu timpul la secatuire...

Daca ar fi invers, ar dori sa continue actul mult timp – ceea ce nu e cazul, majoritatea fiind ‚satisfacute’ dupa o anumita perioada, nemaisimtind (ce cuvant ciudat !) nevoia sa continue. (Barbatul oricum are nevoie de timp de refacere). Dimpotriva, in cazul actului cu transmutarea energiei, orgasmul se instaleaza mai lent in cazul ambilor parteneri, iar capacitatea lor de a mentine actul (si, deci, a genera mai multa energie pe care s-o transforme in shen, energie spirituala, afectiva, creatoare) creste, putand ajunge la ore in sir. Astfel, relatia lor este hranita, ‘creata’ pe termen nelimitat.

Ori intrebarea este de ce oamenii se multumesc cu mai putin ? Singurul motiv ar fi, evident, lipsa acestui tip de cunoastere. Putini intra intr-o relatie fara a spera ca este pentru toata viata (chiar si cand sunt foarte tineri, inconstient tot spera – cu exceptia situatiei cand vor doar sa ‘agate’). De ce se termina totul dupa saptamani, luni sau ani ? In primul rand, intrucat acest factor principal nu este respectat – si echilibrul energetic dintre ei se distruge. In al doilea rand, datorita lipsei viziunii energetice si spirituale comune. Si apoi, din lipsa celorlalti factori.

Sexul propriu-zis nu este cel mai important aspect al acestui factor – ci iubirea sincera dintre cei doi. Doar atunci energia sexuala uriasa se transmuta in energie spirituala creatoare, prin daruire, prin a fi prezent, prin a simti ‘Divinitatea’ din celalalt…

Se poate discuta mult mai mult doar despre acest factor esential. Stiu ca nu am acoperit toata 'paleta' de factori ce contribuie la nereusita relatiilor. O sa ma opresc aici acum – iar maine vom vorbi despre cum sa le dam de cap acestor cauze si cum sa cream o relatie spirituala – singura care ‘merita efortul’.

Si pentru barbatii care doresc sa invete sa inverseze practic acest factor (si nu numai)– nu uitati de cursul din week-end !                 

PS (later edit - un comentariu al meu de pe Empower) : Sunt constient ca multi vor ramane poate nedumeriti de acest factor- dar am spus aproape de sfarsit de ce. Intrucat astfel de lucruri sunt putin cunoscute in societatea noastra, care accentueaza exact contrariul. Nu e vorba de sex tantric, ci de transmutarea energiei sexuale in energie spirituala, creatoare - faptul ca asta se face prin intermediul actului sexual e mai putin important (daca ar exista si o alta cale, poate nu ar mai fi atata rusine si dezaprobare…). Nu exista cultura ‘transformarii’ esentei fizice, sexuale in energie si apoi in spirit, intrucat oamenii vad viata doar dpdv material, fizic - alte planuri de existenta producandu-le cel putin nedumerire daca nu chiar respingere. Asa suntem programati, ’sclavi’ ai Matrix-ului…

P.S.2 (adaugat dupa o zi). Mi-am dat seama ca e posibil sa nu fi exprimat corect si pe deplin inteles ideea factorului principal. Transformarea energiei sexuale in energie creatoare, afectiva, spirituala se produce cand exista iubire profunda si sincera intre parteneri (cand doar 'iti place' de celalalt, contopirea cu Sinele este mai 'fada'). Acest lucru a fost exprimat de catre exponenti ai multor traditii spirituale (chinezii taoisti, tibetani, yoghini, samani etc). Chiar si crestinii au conceptul transformarii energiei sexuale in spirit - doar calea e diferita (abstinenta). Din pacate occidentul a pierdut acesta idee spirituala esentiala, concentrandu-se pe minte si emotii indeosebi...

Probabil ca acesti 5 factori nu se aplica tuturor - exista cupluri care convietuiesc in mod fericit cu unele din cauze. Insa daca cineva se regaseste in ce am scris si considera ca explicatiile mele il ajuta sa inteleaga mai bine ceva referitor la relatia sa, ma bucur ca am putut fi de folos. E dificil si 'riscant' sa vorbesti despre lucruri sensibile - dar unele trebuie spuse. Chiar daca, asa cum am spus, nu sunt un adevar general, ci doar parerea mea.

                                (Marius Stan)

19 COMENTARII


Marius Stan
SCRIS LA 25/08/2010 ORA 11:45 | [www]: www.succesulpersonal.ro

Adela - nu sunt multi interesati (comparativ cu marea masa) insa sunt buni...Filmul l-am vazut, foarte bun - documentarul inca nu, o sa-l caut. David Deida are o serie de carti bune in domeniu (aparute si la noi) si documentare.

Adela
SCRIS LA 25/08/2010 ORA 10:43 | [www]:

E minunat sa descoperi ca vechea cunoastere e din ce in ce mai impartasita. Minunat articol, credeam ca lumea nu e interesata de lucrurile astea, dar se pare ca sunt din ce in ce mai multi. Legat de energia sexuala, recomand cu caldura filmul Bliss (1997) si documentarul Sex- The secret gate to Eden (2006). Merita vizionate.

Marius Stan
SCRIS LA 05/05/2010 ORA 11:21 | [www]: www.succesulpersonal.ro

Celina - iti raspund pe mail direct.

celina
SCRIS LA 27/04/2010 ORA 12:13 | [www]: -

Buna Marius, unde pot sa aflu concret ce si cum sa fac atat eu cat si partenerul? Multumesc.Frumos articol, la fel ca toate de pe aceasta pagina.

Marius Stan
SCRIS LA 02/12/2009 ORA 12:15 | [www]: www.succesulpersonal.ro

Deea - asa este, ignoranta si nerabdarea distrug relatiile (ca si multe altele). Pentru varsta ta gandesti insa matur - sa iti iei 'masuri de precautie' de pe acum...

Deea
SCRIS LA 02/12/2009 ORA 00:23 | [www]: onlydarkandonlylove.wordpress.com

din pacate sunt foarte putini cei care sunt cunosc acest lucruri dar si mai putini cei care au rabdare sa le auda....

claudia
SCRIS LA 11/11/2009 ORA 20:38 | [www]: www.vopus.org/ro

http://www.vopus.org/ro/gnoza-gnosticism/alchimie/casatoria-perfecta-sexualitate-creatoare.html

simona
SCRIS LA 10/05/2009 ORA 07:47 | [www]:

Pare greu de crezut, pana cand nu ai ocazia sa experimentezi asa ceva. Si e surprinzator de adevarat! Dar ai nevoie de ocazia potrivita, omul potrivit, curajul da a incerca si rabdarea de a invata. Va doresc celor ce cititi sa va rasara in cale toate acestea. Multumesc pentru articol!

florin
SCRIS LA 08/05/2009 ORA 13:24 | [www]:

ma gandeam ca ati luat-o toti la vale dar v-a salvat vero. eu zic sa mai verificati in pantaloni sa vedeti daca mai aveti bilele acolo, au si ele un rol; cat despre femei va urez orgasme cat mai dese si mai puternice. sunt de acord si cu incarcarea spirituala dar nu prin exagerari anormale.

LILIANA
SCRIS LA 06/05/2009 ORA 15:05 | [www]:

IUBIREA NECONDITIONATA SI ACORDAREA DE INCREDERE, SINCERITATEA CATRE CELALAT SI CATRE TINE INSUTI SI RABDAREA SUNT SECRETUL REUSITEI, SI DOUA PERSOANE PUTIN COMUNE,OAMENI CARE PUN INNAINTEA BUNURILOR MATERIALE MULTUMIREA SUFLETEASCA ,PACEA INTERIOARA,SI IUBIREA,MAI ALES IUBIREA CEA ADEVARATA, CEA DESPRE CARE VORBESTE CEL MAI CUNOSCUT DINTRE CRESTINI, SI PE CARE TOTI O AMINTIM DIN IPOCRIZIE DAR PUTINI SUNTEM INSTARE SA O ARATAM CELORLALTI SEMENI AI NOSTRII.

Marius Stan
SCRIS LA 06/05/2009 ORA 14:15 | [www]: www.succesulpersonal.ro

Liliana - nu pot decat sa te felicit ! Esti un exemplu extraordinar ca nu neaparat cauzele gasite de mine duc la despartire mereu- ceea ce e foarte bine. (oricum, si eu am spus ca nu TOATE cuplurile se pot desparti, ci Majoritatea ; deci tu faci parte din restul, cei fericiti - si nu pot decat sa ma bucur !). Lavinia - n-as zice ca institutia casatoriei distruge energia sexuala. Ea se poate pierde in orice conditii, nu e nevoie sa ai verigheta si actele...

LILIANA
SCRIS LA 06/05/2009 ORA 13:44 | [www]:

Sunt casatorita de mai bine de 17 ani, cu aceiasi barbat.Am dormit intotdeauna impreuna si relatia noastra a evoluat din ce in mai bine.Facem totul impreuna, muncim ,mincam,gatim,dormim,ne povestim tot,chiar si micile aventuri imaginare,de moment ,pe care le avem. Pina acum a mers totul bine.Nu cred ca o sa fie altfel de acum innainte, suntem constienti ca o relatie ca a noastra se cladeste in timp cu multa incredere unul in celalalt, si ca in aceasta viata nu mai avem timp sa o luam de la capat cu alta persoana, chiar daca intr-o zi ne-am da seama ca ne plictisim, am cauta o solutie impreuna si am trece peste momentul greu, sunt sigura.SA FITI IUBITI!!

Lavinia
SCRIS LA 06/05/2009 ORA 12:43 | [www]:

Ma bucur mult ca am citit acest articol si astept continuarea cu mare nerabdare.Stiu ca energia sexuala este singura care ne face sa fim vii,si mai stiu ca orice casatorie distruge aceasta energie ...ar fii minunat sa nu fie asa.Multumesc foarte mult

Marius Stan
SCRIS LA 05/05/2009 ORA 22:16 | [www]: www.succesulpersonal.ro

Ce am spus nu are neaparata legatura cu Elta sau yoghinii - intrucat toate traditiile spirituale autentice cunosc uriasa importanta a conservarii energiei sexuale si transformarea ei in energie spirituala. Doar caile sunt diferite, esenta este aceeasi - evitarea risipirii esentei sexuale - crestinii folosesc mai mult abstinenta, taoistii sau yoghinii - a face dragoste fara pierderea 'lichidelor' masculine si feminine. Din pacate vesticii sunt inca departe de asemenea intelegere a naturii noastre energetice...

Mad io
SCRIS LA 05/05/2009 ORA 21:59 | [www]:

Pe deplin de acord. Pentru cei care au nedumeriri sau resping din "prima" ideea nu au decit sa incerce practic, nu trebuie sa fie de acord cu tine nici o secunda, incercati fratilor si dupa aceea spuneti-va pararea in cunostinta de cauza. P.S. Despre educatia sexuala, dragoste fara ejaculare vorbeste de muuult Ion Dumitrescu de la Elta Universitate. Ne trezim incet dar sigur ca trebuie nu de alta. Si yoghinii spun acelasi lucru.

Marius Stan
SCRIS LA 05/05/2009 ORA 15:07 | [www]: www.lumeareala.ro

Vero - la comentariul mare am raspuns pe Empower. La cel mic - pai structura psihica cu ce se 'hraneste' ? Tot cu energie sexuala...pana la urma ajungem la cauza esentiala...parerea mea. Oricum, e bine macar ca discutam - altii nici nu-si pun problema...

Vero
SCRIS LA 05/05/2009 ORA 14:38 | [www]:

Infidelitatea si violenta conjugala au cu totul alte cauze, foarte grave si adanc inradacinate in structura psihica a individului, mai ales violenta. Nu au nici o legatura cu faptul ca el isi pierde licidul seminal si femeia il secatuieste de energie in timp. Dar absolut nici o legatura. Parerea mea :)

Vero
SCRIS LA 05/05/2009 ORA 14:32 | [www]:

Hai ca m-ai spart cu articolul asta. Acuma sa te sparg si eu cu opinia mea diamentral opusa hehehe :) Dormitul impreuna este ok doar de 2 ori pe saptamana sa zicem, ceva de genul, adica din cand in cand. Dar doar daca nu sforaie vreunul sau nu da torpile, ca se duce naibii toata magia relatiei...hihihi. Mai sunt unele cupluri care isi fac nevoile impreuna, sau lasa usa de la baie deschisa. Da-o-ncolo de treaba, e deja HORROR. Spui ??€?incapacitatea barbatului de a controla ejacularea si a femeii de a controla descarcarea exploziva - in timpul actului sexual.??€? Eu zic ca nu e deloc asa. Ejacularea poate fi amanata foarte mult, ore, si nu cred eu ca e un factor atat de important in secatuirea energetica acel lichid, la fel in cazul femeii ??€?descarcarea exploziva??€? banuiesc ca se refera la minunatul orgasm care prin natura sa e exploziv, nici nu poate fi altfel??€¦ Unde s-a mai pomenit ??€?orgasmul usor si neexploziv si non-intens??€?? Deja ala nu mai este orgasm, nici extaz, nici nimic, e doar desfatare??€¦ Eu cred ca conteaza in primul rand cat de echilibrat esti energetic tu insuti si felul in care te armonizezi cu partenerul din punctul asta de vedere in timpul sexului, si nu are nici o legatura cu lichidele expulzate in final. Nu prea e adevarat ca se pierde energie prin actul sexual, adica se poate pierde in majoritatea cazurilor de barbati si femei care nu prea stiu de nici unele la capitolul sex, dar eu zic ca mai degraba se acumuleaza, asa explicandu-se ca dupa orgasme sau extaze foarte puternice inspiratia creatoare se intensifica mult. Nu stiu care ar fi explicatia, poate ne conectam la anumite dimensiuni in acea traire orgasmatica foarte puternica, ??€?exploziva??€? cum zici tu, si raman deschise niste canale??€¦ Deci nu inteleg de ce cineva ar dori sa controleze orgasmul pt a nu fi exploziv cand de fapt tocmai intensitatea si ??€?explozia??€? respectiva e cea care conteaza, e cea care duce in fapt la creatie. Ma rog, eu am o viziune diferita de a maestrilor din Orient, a taoistilor, etc care considera ca starea de pace/armonie/samadhi obtinute prin meditatie si practici energetice sau sexuale este ??€?ultima frontiera??€? in evolutia spirituala a unei fiinte. Din punctul meu de vedere este egal cu zero sa ajungi in punctul asta atata timp cat nu creezi si nu daruiesti ceva deosebit lumii prin eul tau unic si irepetabil. Deci ultima frontiera, dupa umila mea parere, este CREATIA. Si foarte putini sunt in stare sa ajunga la acest nivel, superior tuturor nivelelor si starilor care se pot atinge de o fiinta umana. Dar creatie cu adevarat originala, adicatelea genialitate. Si inca ceva, mi se pare absurda ideea de a urmari toata viata sa ??€?evoluezi spiritual??€?, chiar imi displace acest termen new-age-ist prin excelenta. Eu cred ca nu e nevoie sa evoluam spiritual, eu cred ca suntem deja evoluati, si avem in noi totul, doar tre??€? sa accesam. Si nu e o cale atat de lunga. Este exact asa cum crezi. Daca tu crezi ca este foarte lunga acea cale, nu vei ajunge niciodata la ea, vei alerga dupa ea ca dupa o himera intreaga viata. Eu cred ca se poate accesa acest potential latent tocmai prin trairi extrem de intense cum ar fi ??€?descarcarea exploziva??€?. Si mai cred ca e frumos sa lasi sa vina totul de la sine??€¦ Nu am nimic impotriva retinerii ejacularii, ba chiar mi se pare interesant si mai mult ca sigur sunt beneficii importante pentru organismul barbatului, dar nu cred sub nici o forma ca ejacularea este motivul nr 1 pt care cuplurile se vor desparti candva. E mai mult decat absurd. Iti zic eu de ce se plictisesc barbatii de partenerele lor in timp, pentru ca alea habar nu au sa faca sex cu mintea lor si sa ii tina permanent ??€?in priza??€?, sa-i provoace, sa mentina magia de la inceput, incep sa se comporte ca niste mame cu ei si upsss, s-a dus naibii totul. Si apare infidelitatea. Dar nu din cauza acelei nenorocite de ejaculari, nici pe departe. Totul porneste de la nivelul mental.

Mya
SCRIS LA 05/05/2009 ORA 09:52 | [www]:

Multumim Marius pentru bunavointa de a ne impartasi ceea ce cunosti. E o cale de a atinge nemurirea...



Lasa un comentariu
Nume (obligatoriu)
Email (nu este public)(obligatoriu)
Website (fara http://)
Proiectul UniGarden Calea catre Succesul Personal Making the next step Ecologia mintii, trupului si spiritului

Categorii



Contacteaza-ma
Daca vrei sa ma contactezi in legatura cu articolele, in legatura cu site-ul sau pentru orice altceva iti pun la dispozitie formularul de mai jos.

[ click aici pentru formular ]


Newsletter

Prenume:

Email:



Arhiva



Link Exchange

Creative Commons License